
Allmänt
I vår EXIT Service Portal du kan ordna allt angående din beställning. Du kan se vilka EXIT-produkter du har köpt, registrera en returförsändelse och även enkelt lämna in ett klagomål. Vår kundtjänst informerar dig om den fortsatta behandlingen av ditt klagomål inom 48 timmar. Läs mer om hur man lämnar in ett klagomål här.
I vår EXIT Service Portal du kan ordna allt angående din beställning. Du kan se vilka EXIT-produkter du har köpt, lämna in ett klagomål och även enkelt registrera en returförsändelse. Vår kundtjänst informerar dig om den fortsatta behandlingen av din retur inom 48 timmar. Läs mer om att registrera en retursändning här.
Returkostnaderna för paketförsändelser är 119,00 kr och för pallförsändelser 229,00 kr. Detta beror på storleken och vikten på returförsändelsen. På EXIT Toys vill vi gärna göra vår del när det kommer till en bättre boendemiljö. Ett av våra hållbarhetsmål är därför att säkerställa att alla EXIT-produkttransporter hålls till ett minimum. Genom att ta betalt för returer hoppas vi kunna minska antalet returer. På så sätt bidrar vi tillsammans positivt till miljön.
Tyvärr vet vi inte vilka av våra återförsäljare som har platser som passar besökare och vilka produkter som visas på dessa platser. För mer information kan du kontakta din lokala EXIT återförsäljare.
Produktspecifikationerna på vår webbplats anger garantiperioderna för våra produkter. Dessa skiljer sig åt mellan produkterna och i förekommande fall mellan produktdelarna.
Om en produkt inte uppfyller dina förväntningar och du vill returnera den kan du göra det upp till 21 dagar efter köpet. Du hittar mer information om returer i vår returpolicy .