EXIT Toys använder cookies för att förbättra din användarupplevelse på webbplatsen.
Genom att fortsätta använda vår webbplats godkänner du användningen av cookies. Mer information finns i vår cookiepolicy.

Stäng
(4.26/5.00)
Kundservice 0200 - 439508
Konto
0
Varukorg
Vanliga frågor om utomhusleksaker

Allmänt

Hur kan jag lämna in ett klagomål hos EXIT Toys?

I vår EXIT Service Portal du kan ordna allt angående din beställning. Du kan se vilka EXIT-produkter du har köpt, registrera en returförsändelse och även enkelt lämna in ett klagomål. Vår kundtjänst informerar dig om den fortsatta behandlingen av ditt klagomål inom 48 timmar. Läs mer om hur man lämnar in ett klagomål här.

Hur kan jag registrera en returförsändelse hos EXIT Toys?

I vår EXIT Service Portal du kan ordna allt angående din beställning. Du kan se vilka EXIT-produkter du har köpt, lämna in ett klagomål och även enkelt registrera en returförsändelse. Vår kundtjänst informerar dig om den fortsatta behandlingen av din retur inom 48 timmar. Läs mer om att registrera en retursändning här.

Kan jag se EXIT Toys produkterna i ett showroom?

Tyvärr vet vi inte vilka av våra återförsäljare som har platser som passar besökare och vilka produkter som visas på dessa platser. För mer information kan du kontakta din lokala EXIT återförsäljare.

Vilka är garantiperioderna för era produkter?

Produktspecifikationerna på vår webbplats anger garantiperioderna för våra produkter. Dessa skiljer sig åt mellan produkterna och i förekommande fall mellan produktdelarna.

Om en produkt inte uppfyller dina förväntningar och du vill returnera den kan du göra det upp till 21 dagar efter köpet. Du hittar mer information om returer i vår returpolicy .